Det kommer bli min bästa vän

Igår så gjorde jag en riktigt investering. Jag åkte och införskaffade mig en ny dator, något som är nödvändigt nu när jag far iväg långt. Jag måste ju kunna hålla kontakten med alla fina människor här hemma, och inte minst minn underbara familj.
Skype kommer till att användas mer än flitigt, varje kväll vill jag ta och höra av någon här hemma. Jag vill få höra en röst som säger att alla här mår bra och klarar sig utan mig, att inget hemskt har hänt och jag vill höra om allt skvaller.
Som sagt, Skype kommer bli min bästa vän.

Datorn kommer, sorligt men sant, till att bli min enda livlina hem. En sak som gör att jag håller kontakten med alla här hemma. Tänk vad häftigt ifall man hade kunnat skicka lukter via datorn. Det hade varit det ultimata.

large[1]

Lämna en kommentar